Τόνος

Φρέσκος ή σε κονσέρβα περιέχει λιπαρά οξέα ω-3, που διεγείρουν την παραγωγή της λεπτίνης, ορμόνης που αυξάνει την αίσθηση της πληρότητας. Επιταχύνει & το μεταβολισμό. Το σκουμπρί, η ρέγκα, η σαρδέλα αποτελούν επίσης καλές πηγές ω-3.

 

Καυτερές πιπεριές

Οι ποικιλίες χαλαπένιο, χαμπανιέρο & καγιέν δεν προσθέτουν μόνο γεύση. Χάρη στο χημικό καψαϊκίνη που περιέχουν αυξάνουν & την καύση θερμίδων. Έρευνες δείχνουν ότι ένα καυτερό γεύμα ενδέχεται να αυξήσει το μεταβολισμό σου ως & 25% για 3 ώρες μετά την κατανάλωση του.

 

Γκρέιπφρουτ

Περιέχει ναρινγκενίνη, αντιοξειδωτικό που, όπως διαπίστωσαν ερευνητές στην Καλιφόρνια, βοηθά το σώμα να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά την ινσουλίνη, διατηρώντας σταθερό το σάκχαρο του αίματος & αυξάνοντας την καύση θερμίδων. Οι ειδικοί μελετούν ακόμα το πως ακριβώς μας βοηθά να χάσουμε βάρος.

 

 

Πράσινο τσάι

Διεγείρει το νευρικό σύστημα χωρίς να αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό. Στην επιθεώρηση Journal of Nutrition αναφέρεται ότι οι άνθρωποι που έπιναν πράσινο τσάι & ασκούνταν τακτικά έκαιγαν περισσότερες θερμίδες από αυτούς που γυμνάζονταν αλλά δεν έπιναν τσάι. Με 3 φλιτζ./ ημέρα μπορείς να κάψεις μέχρι & 80 θερμίδες.

 

Βρώμη

Η βρώμη μειώνει το αίσθημα της πείνας, όπως & για τα άλλα δημητριακά ολικής αλέσεως, απαιτείται περισσότερη ενέργεια για την πέψη της, άρα το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες όταν την καταναλώνουμε.