Έχεις αϋπνία;
Φάε: 2 φλιτζ. σπιτικό ποπ κορν
Καθαρή πηγή υδατανθράκων (χωρίς λίπος & πρωτεΐνες) καθώς επιτρέπει στον οργανισμό να παράγει σεροτονίνη, μια χημική ουσία στον εγκέφαλο που χαλαρώνει το σύστημα & βοηθάει στον καλύτερο ύπνο. Μια ποσότητα 30γρ. υδατανθράκων είναι αρκετή. Αντίθετα, το κλασσικό ποτήρι ζεστό γάλα παρόλο που περιέχει ένα αμινοξύ - την τριπτοφάνη που βοηθάει στον

ύπνο – η πρωτεΐνη του γάλακτος στην πραγματικότητα μπλοκάρει τη δράση της σεροτονίνης. Για όνειρα γλυκά λοιπόν ποπ κορν.


Έχεις καούρα;
Φάε: μια μπανάνα
Αν υποφέρεις από καούρα μια γλυκιά, κρεμώδης μπανάνα μπορεί να σου προσφέρει μεγάλη προστασία. Μασώντας μια μπανάνα όταν έχεις καούρα μπορείς να απαλύνεις τον πόνο μέσα 30λεπτά. Σύμφωνα με έρευνες του πανεπιστημίου New England της Αυστραλίας απολαμβάνοντας μια μπανάνα καθημερινά μπορείς να μειώσεις τις εξάρσεις μέσα σε δύο εβδομάδες μέχρι & 75%. Οι μπανάνες σκεπάζουν & καταπραΰνουν την εσωτερική επιφάνεια του στομάχου, προλαμβάνουν την υπερέκκριση οξέων καθώς μειώνουν & το ποσό των οξέων του στομάχου που παλινδρομεί προς τον οισοφάγο.


Έχεις δυσκοιλιότητα;
Φάε: ψωμί σικάλεως
Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν σε διπλάσιο βαθμό σε σχέση τμε τους άνδρες. Μασώντας ψωμί σικάλεως μπορούμε να ανακουφίσουμε τη δυσκοιλιότητα πιο αποτελεσματικά από ότι με καθαρτικά & επίσης προλαμβάνονται οι μελλοντικές εξάρσεις σύμφωνα με το πανεπιστήμιο Helsinki της Φιλανδίας. Η επιτυχία φαίνεται να οφείλεται στην αραμπινοξυλάση της σίκαλης – ένα πολυσακχαρίτη που βελτιώνει την ικανότητα κινητικότητας του εντέρου.


Έχεις ημικρανίες;
Φάε: ένα μπολ με βρώμη & αμύγδαλα & ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι

Για να απομακρύνεις το ανυπόφορους πονοκεφάλους, φάε ένα καλό πρωινό. Η βρώμη & τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μαγνήσιο. Οι ερευνητές παρατήρησαν χαμηλά επίπεδα μαγνησίου στα άτομα που υποφέρουν από ημικρανίες & έντονους πονοκεφάλους. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες (τα αιμοφόρα αγγεία φλεγμαίνουν κατά τη διάρκεια της ημικρανία, η οποία προκαλεί τον πονοκέφαλο). Επίσης η κατανάλωση ενός φλιτζανιού στην έξαρση της ημικρανίας δρα βοηθητικά καθώς η καφεΐνη λειτουργεί ως φυσικό αναλγητικό.


Είσαι κατηφείς;
Φάε: Σολομό
Με κάθε φιλέτο ψαριού προσλαμβάνεις ένα ιδιαίτερο είδος των Ω3 λιπαρών οξέων που ονομάζεται δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA). Έρευνα έχει δείξει ότι τα άτομα που έχουν έλλειψη λιπαρών οξέων εμφανίζουν υψηλά επίπεδα στρες & κατάθλιψης. Τα συγκεκριμένα καλά λιπαρά έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες κάτι που είναι πολύ σημαντικό επειδή τα προφλεγμονώδη σωματίδια στον εγκέφαλο καταστέλλουν τις χημικές ουσίες που μας βοηθούν να νιώθουμε ευφορία. Σκοπός είναι η κατανάλωση 2 μερίδων την εβδομάδα.


Λιμοκτονείς 1 ώρα πριν το γυμναστήριο;
Φάε: ένα μήλο
Τα 5γρ φυτικών ινών που έχει ένα μέτριο μήλο θα ανακόψουν την πείνα σου – σύμφωνα με μελέτη του πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια – καθώς & θα σε βοηθήσει να φας λιγότερο στο επόμενο γεύμα σου. Όταν οι συμμετέχοντες που κατανάλωσαν ένα μήλο πριν το μεσημεριανό, φάνηκε ότι προσέλαβαν 187 θερμίδες λιγότερες από εκείνους που δεν έφαγαν. Αλλά οι ερευνητές τονίζουν ότι η κατανάλωση ολόκληρου του φρούτου είναι το κλειδί καθώς τα άτομα που έφαγαν σως μήλου ή χυμό μήλο εμπλουτισμένο σε φυτικές ίνες δε κατάφεραν να μειώσουν τις προσλαμβανόμενες θερμίδες τόσο πολύ. Γιατί; Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι το να φας ένα μήλο απαιτεί περισσότερο μάσημα, το οποίο μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερο αίσθημα κορεσμού.